pühapäev, 9. september 2007

Tshehhi

Prahas olime oma vanas hotellis 2 ööd. + Ujezdil Shveikis söömine, koperdamine mööda vanalinna, piknik jõe keskel oleval saarel jne.

Pilt pärineb Liina albumistKuna ilm otsustas vihmaseks keerata, siis sai tavalise linna nautimise asemel hoopis shopatud, kuna mida sa ikka paduvihmas ringi jalutad. Natuke kurb tunne sellepärast, nii palju olulist ja tavapärast jäi seekord tegemata. Kuigi tuleb tunnistada - Praha on mulle armas iga ilmaga.

Vihmane Praha

Mina muidugi olin suutnud just enne reisi haigeks jääda ja poolpaljalt äikesevihmas jalutamine ei soosinud paranemist just kuigivõrd. Nii ma siis tatistasin ja läkastasin seal, kuid see ei vähendanud mu reisirõõmu. Elu ja puhkus on nautimiseks, mitte teki all tee joomiseks.

Prahas linade vahele jõudes avastasime järgmisel hommikul üllatusega, et olime maganud 11 tundi jutti. Hämming.... Aga küllap seda oli siis vaja:)
Peale 10-t tundi linna peal läksime õhtul mingisse keldris asuvasse pitsabaari. Ülimaitsev pitsa ja ülikõva teenindus. Sellisest urkast pole never sellist asja oodanud!
I ja R läksid öösel ümberkaudseid veidraid baare avastama. Nende kirjeldused lõbustasid mind veel pikalt, kuna kohatud sai ikka sellist rahvast et mälestusi pikemaks ajaks:) Natuke oleks ise ka tahtnud kaasa minna, kuid tavaline asi ju, et kui naisolend kaasas, siis meestel vähemlõbus. Arvesta ja vaata et õrnemal sool kõik korras oleks. Seega pigem loobusin ja seepärast värvikaid öö-olendeid detailselt kirjeldada ei oska.

Leidsin uue kallima, keda kohe näppima tormasin

Naistevaheline konkurents:DDDPeale kaht ööd Prahas sõitsime Karlovy Varysse. Peale lõunasööki hakkas taas tibutama ja sellest linnast mulle erilist muljet just seetõttu ei jäänud. Istusin pubis ja vahtisin jalkat. Seekord siis sedamoodi.

Karlovy Vary huvitav kalender. Ettekasvatatud numbritega vahetatavad lillekastid

Kommentaare ei ole: