pühapäev, 9. september 2007

Rouen

Veetsime aega Rouen’i linnas. Mulle jääb see linn meelde koerakaka-linnana. Igal pool seda ka leidus. Täiesti hämming. Samas arhitektuur oli huvitav. Puupalgid seintes, mingi möksiga vahed täis topitud. Sealt avastasime ka hiigelsuure katedraali, mida vahtisime punnis silmadega. Hullumaja millist tööd on selle valmimise nimel tehtud. Meeletud kivinikerdused kõikjal seintel, ustel, akendel ja mujal kõikvõimalikes kohtades.

Väsinult kiriku ees jalga puhkamas
Ja veel keegi, kes on väsinud. Teise kiriku eesVitraazhid mulle meeldivad, neid võikski uurima jääda
Hullumeelselt palju tööd on ju nende kivist kujukeste nikerdamisega. Ja kirikud ning katedraalid olid neid nii täis et oijahh... Tean et neid on küllaga kõikjal maailmas, kuid ma iga kord imestan ikka uuesti
Igal kuju on erinev, igal fragmendil on oma lugu mida ta räägib
Võimas võlvialune
Mulle meeldib küünalde panemise komme. Ka ise panen pea alati küünla, kui mõnda vastavasse kirikusse sisse astun. Hea on hetkeks peatuda ja mõelda kallitele inimestele, keda enam meiega ei ole
See aken avaldas mulle sügavat muljet. Nagu linik...
Leidsin kirikust Johannese
Meeeeeeeletu töö ikka mis siin ära on tehtud. Ilmselgelt oli vanasti "tellijatel" igav, et sellist ajakulu said lubada
Vahva maja. Tundub et juba ehitades oli kõver, kui akende asetust suhtes seinaga vaadata
Vahel võib elu ka must-valge olla

Kommentaare ei ole: